• Home
  • Wanneer u besteld bij de Stethoscoopspecialist

Wanneer u besteld bij de Stethoscoopspecialist

Voor 16u besteld, morgen bezorgd

De StethoscoopSpecialist maakt gebruik van de diensten van PostNL om uw bestelling bij u of op een afhaallocatie af te leveren. Bestellingen die tijdens werkdagen voor 16u zijn geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor heel Nederland en België.

Indien er niemand is om de bestelling in ontvangst te nemen wordt het pakketje (indien mogelijk) bij de buren afgeleverd. Of de bezorger komt nog eens langs. Mocht het bij een tweede afleverpoging nog niet lukken uw pakket af te geven, dan zal deze naar een afhaallocatie bij u in de buurt gaan.

U krijgt na verzenden een link toe gemaild waarmee u de zending kunt traceren en de exacte status van uw bestelling kunt inzien.    

 

Vertraagde levering

Vandaag besteld morgen in huis is waar wij voor gaan. Maar het komt in uitzonderlijke gevallen ook weleens voor dat het misgaat. Zeker rond de feestdagen in december kan het zo zijn dat het PostNL niet lukt alle pakketten tijdig te verwerken.

Uiteraard doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling tijdig aankomt. Zodra we merken dat er iets niet goed gaat zullen we u op hoogte brengen en staan we klaar om u verder te helpen, zodat u alsnog zo snel mogelijk uw bestelling krijgt.

 

Gratis verzenden vanaf €40

Bij bestellingen vanaf €40 worden er geen kosten in rekening gebracht. Voor bestellingen tot €40 rekenen we standaard €4,95. Elke bestelling wordt verzonden met een track &trace code en is op deze manier altijd door u te volgen via de website van PostNL.

 

30 dagen bedenktijd

Onze klanten krijgen bovenop de wettelijke 14 dagen nog eens 16 dagen de gelegenheid om een aankoop retour te zenden. Bij ontvangst zullen wij uiterlijk binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terugstorten.

Let er wel op dat items die gepersonaliseerd zijn, bijvoorbeeld met een gravering, niet in aanmerking komen om geruild of geretourneerd te worden. Ook verwachten wij dat artikelen compleet, zonder gebruikssporen en in de originele onbeschadigde verpakking weer bij ons aankomen. Kijk voor meer informatie in onze algemene voorwaarden en op onze retourpagina.

 

Graveren mogelijk

Personaliseer uw stethoscoop of talloze andere artikelen door deze te laten graveren met onze lasermachine. Leuk om cadeau te geven aan een vriend of vriendin, collega of familielid. Of natuurlijk uzelf! Er zijn vele mogelijkheden te bedenken buiten uw naam. Hou het professioneel en voeg naast uw naam enkel uw titel toe. Of personaliseer uw tekst met verschillende emoticons zoals bijvoorbeeld een ❤️ of een 😊. Er zijn hierbij vele mogelijkheden beschikbaar wat betreft leestekens, lettertypen en emoticons. Als iets niet mogelijk blijkt te zijn nemen wij contact met u op. Twijfelt u of iets wel of niet mogelijk is, dan kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen. Standaard graveren wij met het Century lettertype.

 

Voor 16u besteld is vandaag gegraveerd en ook vandaag verzonden

De StethoscoopSpecialist beschikt over haar eigen laser-graveermachine. Hierdoor loopt uw bestelling geen enkele vertraging op. Vandaag bestellen is vandaag graveren en vandaag verzenden.

Het graveren wordt uitgevoerd door middel van de Fiber laser methode welke ook gebruikt wordt voor het graveren/markeren van chirurgische instrumenten. Deze markering heeft een uitzonderlijk strak en hoog contrast wat het allermooiste effect geeft en daarnaast ook niet meer zal vervagen.

De gewenste tekst kunt u bij het product ingeven met een maximum van 22 tekens. Indien u geen gravering wilt laat u dit veld gewoon leeg. Standaard graveren wij met het lettertype Century. Hou er rekening mee dat bij speciale verzoeken het mogelijk iets langer kan duren om uw bestelling te verwerken.

Klik hier voor een aantal afbeeldingen om een indruk te krijgen van de gravering zoals deze door ons worden gezet. Bij elk individueel artikel word er door ons personeel een keuze gemaakt over hoe uw gewenste gravering het beste eruit komt. Hierdoor kan uw gravering afwijken van voorbeelden. Mocht u twijfels hebben neem dan eerst contact met ons op, want gepersonaliseerde artikelen komen niet in aanmerking voor ruilen of retourneren. Zie onze algemene voorwaarden.

 

Cadeautje bij iedere bestelling

Bij elke bestelling wordt een gratis kleinigheidje meegeleverd. Als dank voor uw bestelling en uit waardering dat u voor onze webshop heeft gekozen.

 

Betaalmethoden

 Als klant kunt u bij ons betalen via de volgende methoden:

Betaalwijze

Kosten

Verwerkingstijd

Ideal

Gratis

Vrijwel direct

Mastercard

Gratis

Vrijwel direct

VISA

Gratis

Vrijwel direct

KBC

Gratis

Vrijwel direct

Overboeking

Gratis

Eén tot twee werkdagen

Bancontact

Gratis

Vrijwel direct

AfterPay

€2,95

Vrijwel direct

Op factuur

Gratis

Eén tot twee werkdagen

 

Mollie

Een groot deel van de betalingen voor onze webshop worden verwerkt door Mollie. U kunt ze zien als een tussenpersoon; zij zorgen ervoor dat uw geld veilig van uw bank naar onze webshop gaat. Het werkt door een plug-in die is ingebouwd in de website van de StethoscoopSpecialist. Omdat ze het betalingsproces uit handen nemen voor onze webshop, ziet u Mollie of Stg Mollie Payments op uw bankafschrift staan.

Van de bovengenoemde betaalwijze worden de volgende verwerkt door Mollie: Ideal, Mastercard, VISA, KBC en overboeking.

Voor vragen over uw bestelling of betaling blijven wij uw aanspreekpunt.

 

Achteraf betalen met AfterPay

Met AfterPay kunt u achteraf betalen via papieren of digitale acceptgiro (DigiAccept), automatische incasso of een eenmalige machtiging.

Na ontvangst van de (digitale) acceptgiro heeft u in principe tien dagen de tijd om het openstaande bedrag te voldoen. Voor meer informatie, vragen en/of problemen kunt u bij het Klantcontact Center van AfterPay terecht. 

 

Betalen op factuur

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen op factuur te betalen. De factuur wordt per email verzonden.

Wanneer u de bestelling direct per email wilt doorgeven graag rekening houden met het volgende:

  • Wanneer u een nieuwe klant bent en op factuur wilt betalen, leveren wij de eerste keer uitsluitend nadat de betaling van de factuur is voldaan. Hierna is het mogelijk om afspraken te maken over toekomstige bestellingen.
  • Graag ontvangen we een factuur- en verzendadres, een telefoonnummer waarop u te bereiken bent voor eventuele vragen omtrent uw bestelling en één (of meerdere) emailadressen waar waarop u de factuur wilt ontvangen.
  • Een geldig btwnummer
  • En uiteraard uw bestelling

Nadat deze informatie door ons is ontvangen zullen wij u op de hoogte brengen van de verwachte levertijd (meestal is dit één tot twee werkdagen) en de factuur opmaken en toesturen. Voor overige vragen of meer informatie kunt u per email of telefoon contact met ons opnemen.